Njihuni me ‘rregullin 5 sekondësh’ që mund të ndryshjë totalisht jetën tuaj

Shpërndaje

Në moshën 41-vjeçare, Mel Robbins kishte bërë një zbulim të rëndësishëm. Biznesi i restorantit të bashkëshortit të saj filloi si një sukses, por shpejt falimentoi duke i shkaktuar 8,000,000 dollarë borxh. Duke u përballur me falimentimin, varësinë nga alkooli dhe një martesë problematike, Mel u ndje si të ishte një dështim total.

Çdo mëngjes kur alarmi fikej, ajo e dinte që duhej të ngrihej, por ankthi për situatën e bëri të kthehej përsëri në gjumë. Ajo dëshironte të ndryshonte, por thjesht nuk mund ta bënte.

Pastaj, një ditë, ndërsa ajo po shikonte TV, pa pamjet e lëshimit të një rakete. Që nga ai moment, ajo i tha vetes se do të ngrihej nga shtrati si një raketë çdo mëngjes, pa asnjë justifikim.

Kështu që të nesërmen në mëngjes kur alarmi ra, në vend që të shtrihej duke menduar për problemet, ajo mendoi sikur NASA ishte atje duke e parë dhe i dha vetes 5 sekonda për të dalë nga shtrati. Duke numëruar 5-4-3-2-1, ajo u çua.

Dhe kështu lindi ‘Rregulli 5 sekondësh’.

Truri ynë është këtu për të na mbrojtur nga çdo gjë e frikshme ose e vështirë. Është krijuar për të na mbrojtur nga rreziku dhe për të na mbajtur gjallë, kështu që zhvillon këto mekanizma dhe zakone të përballimit për të na ndaluar të bëjmë gjithçka që mund të na dëmtojë. Por, duke na mbajtur të sigurt, në të vërtetë po na pengon të rritemi në jetën tonë dhe ta përjetojmë atë plotësisht.

Nëse doni të ndryshoni jetën tuaj, duhet të bëni diçka të frikshme. Në momentin kur Robbins u zgjua në kuptimin që duhej të ndalonte së hezituari dhe të ndërmerrte veprime para se mendja ta bindte ndryshe, jeta e saj filloi të ndryshojë.

“Nëse keni një instinkt për të vepruar për një qëllim, duhet të lëvizni fizikisht brenda 5 sekondave ose truri juaj do ta vrasë atë.”- tha Mel Robbins.

Ky rregull në thelb ndihmon për t’ju lëvizë nga vendi midis dijes dhe veprimit, të cilin ajo e quan boshllëku Njohuri-Veprim. Është vendi ku ju e dini çfarë të bëni, por vetja duket se nuk mund ta bëjë atë.

Nëse ndiheni të mbërthyer, kjo është koka juaj. Jeni duke menduar. Është një problem universal. Ne dimë çfarë të bëjmë, por hezitojmë dhe mendojmë nëse mund ta bëjmë. Dhe pastaj marrim pak vendime gjatë gjithë ditës që na pengojnë të provojmë jetën e ëndrrave tona.

“Nëse nuk ndërmerrni masa mbi instinktin tuaj për të ndryshuar, do të qëndroni në vend. Ju nuk do të ndryshoni. “- tha Mel Robbins.

Vepro mbi instinktet e tua.

Mel Robbins thotë se së pari, ne duhet të sqarojmë se çfarë do të thotë me të vërtetë instinkti. Instinkti nuk është një vendim i nxituar, i pakthyeshëm që përfshin sjellje shkatërruese, të dëmshme ose të paligjshme.

“Unë e përcaktoj një instinkt si çdo nxitje, impuls, tërheqje, ose njohuri që ju duhet ose nuk duhet të bëni diçka, sepse mund të ndjeni një lëmsh në zemrën dhe zorrën tuaj.”- shpjegoi Mel Robbins.

Ajo i quan instinkte të zemrës. “Instinktet janë momentet kur zemra ju flet.” Instinktet e tua janë këto nxitje që ju thonë të bëni diçka edhe kur nuk ndiheni sikur doni ta bëni atë.

Kështu që të dëgjosh këto nxitje do të thotë që po dëgjon dëshirën e zemrës, mençurinë tënde të brendshme

Mel shpjegon se kur ne kemi vendosur një qëllim, truri krijon një listë kontrolli dhe pastaj vazhdon të na kujtojë atë qëllim përmes këtyre impulseve të vogla për të bërë gjëra. Gjëja më e rëndësishme që mund të bëjmë është të zhvillojmë aftësinë për të ditur se si ta dëgjojmë atë mençurinë e brendshme kur fillon dhe vepron para hezitimit.

Asnjëherë mos i injoroni ndjenjat e ‘zorrëve’.

Ka një arsye pse shkencëtarët e quajnë zorrën tonë “trurin e dytë”. Zorra jonë po mundohet të komunikojë me ne.

Ne i marrim këto “ndjenja të zorrëve” kur zemrat dhe mendjet tona po përpiqen të na tregojnë diçka. Dhe zakonisht, këto impulse janë të lidhura me qëllime më të mëdha ”.- tha Mel Robbins.

Së pari, ju duhet të identifikoni ndjenjat e zorrëve që janë të lidhura me qëllimet tuaja dhe të filloni t’i vini re ato gjatë gjithë ditës. Pavarësisht nëse është impulsi për të shkuar në një vrap, për të thirrur një mik, për të folur në një takim, për të ngrënë diçka të shëndetshme, çfarëdo që të jetë ajo, aplikimi i “Rregullit 5 sekonda” do t’ju ndihmojë të veproni në momentet ku zakonisht hezitoni.

Shtyje veten.

Mel Robbins kaloi një pjesë shumë të ashpër në jetë dhe doli prej saj me një mësim të mëparshëm se si të ndryshoni plotësisht jetën tuaj, pa marrë parasysh se çfarë do të ndodhë.

Mos harroni, truri juaj do të përpiqet t’ju mbrojë. Kështu që duhet ta shtyni veten.

Por ky është momenti kur mund të zgjidhni të merrni situatën nën kontroll. Mos mendo, thjesht bëje. Një shtytje në një kohë. Nuk supozohet të jetë e lehtë dhe do të jetë e frikshme.

Ti e di se çfarë duhet të bësh. Ju e dini atë thellë brenda vetes. Dhe është mençuria që vjen para se të fillojë vetë-dyshimi.

Vetëm filloni numërimi. Kjo është!

Numëro mbrapsht, 5 – 4 – 3 – 2 – 1 – NISU.

Mel e përshkruan trurin si një “prind tepër mbrojtës, joracional” që mendon se po ju mban të sigurt, por në të vërtetë po ju ndalon të rriteni si një person dhe të jetoni ëndrrat tuaja.

Kur hezitoni ose ndiheni të pasigurt, ju po sinjalizoni trurin se diçka nuk është në rregull, kështu që automatikisht fillon t’ju mbrojë.

Ky mjet i thjeshtë ka transformuar jetën e mijëra njerëzve. Kështu që herën tjetër kur të keni një impuls për të bërë diçka, provoni rregullin 5 sekondësh dhe shikoni se çfarë ndodh.